Consecvenţă

Se pare că noi, românii, chiar nu putem face o treabă până la capăt. Nici măcar atunci când e vorba de o tâmpenie.
Aveţi mai jos lista unor cumpărături recente din Carrefour. Vi se pare ceva ciudat?


Exact – o pastă de dinţi (la promoţie) costă mai mult de 100 de euro. Reacţia supervizorului de la case:
Aşa ceva e absurd! Oare ce-au făcut ăia de pe raion cu codurile de bare?
Perfect întemeiat, nu? Aşa am zis şi eu, dar persoana respectivă nu m-a lăsat să-mi duc gândul până la capăt:
Nu înţeleg ce-au făcut ăia de pe raion… Dacă era vorba de, nu ştiu, de un şampon – hai, mai ziceam. Dar aşa, la o pastă de dinţi…
Deci problema nu era preţul aiurea, ci produsul… Vorba aia, dacă tot facem o treabă, măcar s-o facem până la capăt… Nici vorbă! Chiar şi când facem o boacănă, tot de mântuială o facem.

Comments

  1. De multe ori mai fac chjestii de genul asta si intentionat, pentru ca sunt destul de putini cei care fac reclamatie .

    Daca era sampon la promotie ar fi fost ceva normal probabil sa greseasca pretul!

    1. Singurul motiv pentru care am luat totul ca pe o gluma a fost amabilitatea casierei – singura tipa din magazin pe care am vazut-o sa zambeasca in fiecare zi si sa fie atenta cu fiecare client.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *