Mere trei trei’ştrei

O însemnare scurtă despre ce ne mai spune poştaşul-agricultor.
Radioul n-a fost niciodată renumit pentru calitatea reclamelor pe care le trimite în eter. Iar românii nu fac excepţie.
Prin urmare, una dintre reclamele care ne crapă retina auditivă (numită, de altfel mai simplu, timpan) zilele acestea sună cam aşa:
El (poştaşul în plină criză existenţială, care, dornic să evadeze din conglomeratul urban, să cucerească noi orizonturi, şi-a găsit un nou hobby – agricultura): Aţi auzit vestea, doamnă?
Ea (femeia casnică, prinsă în rutina deznădăjduită a gospodăriei, însă năzuind către noi orizonturi – tocmai îşi luase inima-n dinţi să-i facă avansuri poştaşului): Nu, domnule…
El (bărbatul captiv între două vârste şi prizonierul unei meserii în care nu te remarcă nimeni – a găsit un suflet care să-i dea atenţie şi, ca mulţumire, vrea să-i lumineze viaţa): Cum, n-aţi auzit că, la Lidl, kilogramul de mere costă acum doar trei lei treizeci şi trei?!
Ea (femeia închisă într-o bucătărie largă, dar ai cărei pereţi par s-o zdrobească – întrevedea în bărbatul acela o aventură palpitantă şi nu-şi poate ascunde surpriza): Cum, domnule?… La Lidl kilogramul de mere e numai trei lei treizeci şi trei?!
El (bucuros că o poate ferici pe femeia nesperată din visurile lui): Da, doamnă, la Lidl kilogramul de mere costă acum trei lei treizeci şi trei…
Când aţi mai auzit ultima dată o reclamă atât de clară, desluşită, evidentă, lămurită, limpede, precisă, apriată, curată, incontestabilă, indiscutabilă, izbitoare, neîndoielnică, neîndoioasă, de netăgăduit, pregnantă, vădită, răspicată, comprehensibilă?…

[Da, ştiu, ultimele – toate – sunt sinonime (oarecum). Dar m-am gândit că poate n-aţi înţeles ideea cu merele…]

P.S. E posibil ca merele să fie mandarine… Nu-i nimic, tot cu vitamine…

Comments

  1. :)) F amuzanta insemnarea ta. La cat de monotona si fara culoare, e viata unor casnice, nu m-as mira sa existe atata “pasiune” intr-o astfel de discutie, aparent f banala.:)) D.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *